Aku nak meroyan!!

Aku cam bengang skit skang ni
Dlm ms yg same cam blur2..
sebab aku takleh accept yg Zizi terkuar
Rubisa kuar.. aku ok.. 
mmg dianye rankpun seken last..
tetibe dia hangkut ngan Zizi sekali..
aku taula korang kawan baik
p odition sesame
dpt AF sesame
kuarpun sesame??
warghhhhhhhhhh!!
tapi aku tak nangisla..
sebab zizi tak nangis..
apekan daya..
akukan sokong cakap jek..
tak afundi pun hikhik..
ape2pun relex ah kan..
Hafiz ader lagik..
P/s : bile sidi nak kuar???

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AF :.. Bookmark the permalink.

2 Responses to Aku nak meroyan!!

  1. neezareef says:

    ampehsss.bila sidi nk kuo…tade ke af kuar ke..aku nk vote sidi kua..menyampah tul lah

  2. Yan says:

    a’ah ek.. nape takde af out ke..same ah.. akupn nyampah ngan sidi..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s