Melelehhhhh….

Korang penah tau pasal tempat ni??

Festime aku tgk dalam Majalah 3
Teruja aku nak pegi kesitu..
Seken time plak ms tgk Warung Kita kat Astro Prima
Bagi yg tak tahu..
Warung Pakcik Leman Dawi ni femes..
Kite beli satu.. nak tambah lepas2 tu dah dikira percuma..
Nak tapau pun percuma..
Murah tul rezeki pakcik ni.
Selain tu Pakcik ni penuh dgn informasi
Especially dalam sejarah dan geografi
Aku ni mmg penggemar cendol..
tapi yg buat aku lebey teruja ialah kerana…
aku nak dengar sangat ape yg pakcik ni bebelkan..
Yg besh tu plak.. warung ni tak jauh dr uma Mak Teh aku..
Lagi plak tahun ni kami akan balik raya di Seremban..
Konfem aku nak singgah ke sini..
Abg pulak tak minat cendol..
sebab ade kes (dulu dia nampak ade ulat dalam santan)
so dia agak alergic dgn cendol..
tp kalini dia nak cuba..
lgpun warung ni bersih..
tak silap aku dia rebus seme pinggan mangkuk dia..
Kain burukpn dia rebus jugak..
Harap cita2 aku ni tercapai..
Lambatnye nak raya.. hikhik

Kat bawah ni plak ade signboard

Pakcik Leman akan angkat signboard tu bile cendol dah abis..
Sejak masuk tv ni makin ramai orang datang
Harus kalu aku nak pegi kene pagi2.. hehe

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: yummy yummy :.. Bookmark the permalink.

9 Responses to Melelehhhhh….

  1. ~ Lady ell ~ says:

    adoii.. sedtap nyer…boleh tk kirim satu..:)

  2. Yan says:

    hahah nak kirim camno?? kang tak sempat smpai tempat Ell dah basi.. heheheh

  3. ct rahani says:

    amboih akak.. mmg betul2 penggemar cendol nih ha..

  4. neezareef says:

    wuii..siap ade signboard cendol habis..

  5. Yan says:

    ct ~ awak tak minat ke cendol? akak dr kecik mmg ske cendol.. nak2 bulan posa..kak neeza ~ a’ah dia mmg jaga betul pelanggan dia.. tak nak derang frust kot klu datang2 cendol abis..

  6. CuTeMiUt78 says:

    pose pun belum lagi.. dah citer pasal nak raya ya yan.. heh..heh..heh.. g sekarang ler.. baru best..

  7. syanis says:

    hah kak…ada tgk kat tv3… no tipon dah siap amik.. nak g nyer entah bila… hehehhehe

  8. syareena says:

    ekeke sya dh p, n ank mnntu pak cik ni sama tmpt keje hehe

  9. Yan says:

    kak riena ~ yan balik semban 2 taun sekali.. tu yg takleh p skang.. heheain ~ samela akakpun ms kuar tv3 salin no. fon.. tp bile cari balik tak jumpe lak..sya ~ lorr yeke.. ramai ke anak & menantu pakcik leman ni?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s