dialog anak dan ayah

anak : ayah, nak beli henpon
ayah : henpon ape?
anak : nokia
ayah : model ape?
anak : nokialah
ayah : yela model ape?
anak : ntah… tak tahu.. (sambil ketawa sbb sedar diri yg dia tak tahu pape pasal hp)
ayah : laaa…
anak : tapi along bayar kendian eh.. (ketawa lagi)
ayah : ni ade hp seken
anak : berapa?
ayah : 250.. tp ayah bg percuma
anak : yeke ni?? bule pakai ke tak tu?
ayah : apesal lak tak buleh pakai?
anak : owhh ok ok
ayah : kalau nak… datang sini amik
anak : orait…

hehe… semalam hp aku wat hal lg
kalini dia takleh baca memory card pulak
aku sangat risau.. sbb banyak no. fon dalam memory card tuh
aku nekad tepon ayahanda..
owhh jgn salah sangka
takut pulak ade yg igt aku dah beso gedabak ni
masih mintak parents belikan hp
ekceli ayahanda aku ade kedai fon kat kota tinggi
aku sangat gembira sbb ayahanda nak bagi free
bukan senang tau nak dapat..
ayah aku tu bukan jenis senang2 nk bagi anak ape2..
kene keje keras sendiri..
sebab tu aku kawin.. aku urus sendiri..
tp nak p kota tinggi tu yg kene pk tu..
bilela aku nak sampai.. jauh… (yeke jauh?)

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: aku punye hal :., .: Pertalian :.. Bookmark the permalink.

2 Responses to dialog anak dan ayah

  1. ct rahani says:

    wah.. sonoknya dpt henfon free.. hehehe..

  2. Yan says:

    ekeekekkeke….akakpun excited sesangat nih..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s