toncet


Yeah rambut Qis dah panjang..
dah buleh buat toncet
Dulu rambut qis tak berapa nak ada..
Bayangkan inilah rambut Qis dari sejak lahir
tak penah dicukur..
sebab tu aku hepi bile tgk ianya dah panjang..

Ni gambo ms aku n abg baru balik..
Qis begitu ceria menyambut kami dgn toncetnye itu.. hehe

ekceli ms lahir rambut Qis banyak jugak
tp taklah begitu lebat mcm aku n adik aku punye rambut
nak kata ikut belah abbi diapn tak..
sbb kata mak adik badik abg seme ala2 botak jek
maybe sebab dah kacukan ni..
tu yg Qis jd separuh ummi separuh abbi
after a few weeks..
especially ms dalam ari la..
rambut Qis mula gugur..
last2 dah cam nak botak pulak..

Pastu Qis ade masalah ‘tahi sawan’
tu pasal aku tak berani cukur..

Qis.. nanti klu rambut Qis dah panjang
ummi tocang pulak yer..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AbbiQis :., .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

5 Responses to toncet

  1. Precious says:

    Heeii .. toncet. Tak lama lagi tocang lak. hih hi hi…

  2. Ina Hashim says:

    salam ukhwah…nice blog

  3. Yan says:

    precious.. ekekeke a’ah dah panjang leh tocangina hashim.. salam ukhwah jugak.. thanx..

  4. CuTeMiUt78 says:

    heh..heh..heh.. cute je muka qis kan

  5. ~ Lady ell ~ says:

    hehehe..toncet pokok klapak..dak tecik kalau wat toncet chumel jer..:)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s