preparation part I

Jumaat lepas ms ari buruh..
aku kuar p beli barang2 tuk sireh junjung
antaranya…

gabus

peniti bermata

salotape

dawai

dan

bunga plastik

*******************

opss menyelit jap..

sempat lg aku singgah ke Giant
beli barang2 dapur dan juga…

aku mmg nak beli jeans sbb jeans lame aku dah tertanggal butangnye
(yerr giler ganaz aku nih)
sekali aku tgk harga dia RM14.99 jek..
apalaga!! aku sambarla sepasang..
sepasang jekla yg aku mampu huhuhuhu..

errr zoom in

see!!! 32!!!
dulu aku pakai size 29/30 skang dah 32..
hahahaha..
mane taknye tertanggal butang… ngeh ngeh ngeh..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: aku punye hal :., .: ronda-ronda :.. Bookmark the permalink.

10 Responses to preparation part I

  1. CuTeMiUt78 says:

    ooppss.. heh..heh..heh.. sempat lagi zoom in ya

  2. Yan says:

    hehehehehehe…

  3. ct rahani says:

    adeh la.. x menahan tu smpai tertanggal butang.. ekekeke..

  4. Yan says:

    kesian suar jeans tu kan

  5. syanis says:

    hahhahaha….. klu akak tertanggal butang… suar ain yg lelama… sumer zip rusak… hah pikir la sndiri apa makna nyer

  6. neezareef says:

    murah gila wokk..asal x bli byk2 jual blk

  7. kakyong says:

    salam Yan,murah nyer jeans RM14.99… beli kat mane??!! kakyong pun tingin gak jeans murah2 ni..

  8. Yan says:

    ain.. wahahha zip rosak?? ganeh ganeh..kak neeza.. beli byk2 jual kat sape?? kt korang ke?? tp idea ko sgt bernas.. klu takde yg nak beli camne?? dia ade satu kaler jek kak.. sizepun 28 – 32kakyong..beli kat giant plentong.. klu tempat kak yong ade giant.. cubela riki2.. kot ade gak kt sanun..

  9. ~ Lady ell ~ says:

    32 tu size standed lar yan…

  10. Yan says:

    standar ke??hubby kata dah satu saiz ngan dia… bolela tukar pakai katanye..

Tinggalkan Jawapan

