preparation part II

Klu awal td kite dah tgk barang2 yg diperlukan tuk wat sireh junjung ni
Skang kite tgk plak ape yg terjadi dgn barang2 tu..
Ekceli gubahan ni ilham ct, member aku..
dia ni byk tolong aku tak kirela ms aku tunang ke kawin dlu..
dah mcm adik sendiripn..
tp aku tak snap gambo dia sbb dia tak pakei tudung ms tuh..
dia wat gubahan ni pn bukan sorang2..
adik bongsu dia pn tolong jugak..
err adik dia tu lelaki ok…
wahhh dia pun reti..
aku???
takat lap sireh tu bolehla.. hehehe

ohya budak Qispun nak interframe

makan biskut smpai comot momot.. uhuhu..

dan inilah hasilnye..

tp klu dr sisi nampak cam kurang.. 

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: aku punye hal :., .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

11 Responses to preparation part II

  1. Cikpid says:

    lawa..ko mmg berbakat.hehehe..tapi ade nmpk putih2 polisterin tu..patut cover ngan daun sireh gak..tapi lawa tau yg ni..

  2. Yan says:

    bukan aku buatla…aku tukang lap sireh jek..ke ko nak puji cara aku lap sireh?? ekekekeke terima kasih pid..wakakakakakakaka..

  3. ct rahani says:

    ok la kak.. cantik dah tuh.. klu sy buat ntah aper2 jadi kang.. huhuhu..

  4. Yan says:

    tula akakpun tak reti..nak gulung menggulung..cube gak.. tp tak jadik

  5. syanis says:

    cantek cantek cantek… tp klu tmbh bungan sket lagi pun ok kot kak… kasi tutup sket itu gabus daa

  6. atty's says:

    look..very beutiful ler yan..yan buek ke sapa buek..so sweet..

  7. CuTeMiUt78 says:

    eemmm… nice gak.. tapi memang nampak cam ada kurang skitt. pe kata tambah kan lagi skit bunga2 dari warna lain plak.. biar nampak lebih berseri..dan biar nampak cam rimbun gitu.. tu pandangan akak la..

  8. kakyong says:

    nampak lawo.. cuma kena cover part yg nampak gabus tu.. tambahkan lagi daun kot…

  9. Yan says:

    ain, kak rina n kakyong.. sireh junjung ni dah di alter.. cover ngan gabus.. tp tak mik gambo pas alter.. kty.. not me.. kawan yan yg buat

  10. ~ Lady ell ~ says:

    simple but nice la…

  11. Yan says:

    hehe bulehlaa

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s