santekk santekkk

Fes award ni aku dpt dari atok
ske ngan award ni.. santekkkk..
thanx atok..
Award yg nipun dari atok..
tp yg ni amanah dari encik daus katanya..
akupn tak kenal lg sape encik daus tu..
aku igtkan daus mesra aka topgunz
tp cam pelikla pulak
sbb dia tak penah bitau akupn dia ade blog..
rupenye daus lain.. huhuhu
award yg ni dia suruh kongsi ngan minimum 3 blogger
lepas tu kene inform kat blog dia
tp kene jawap tag jugakla.. 
1. Anda seorang bintang??
bintang bukan binatang lgla bukan..
2. Berapa bintang penulis harus bagi utk blog anda?
ermm tak kesah.. jangan dia ketuk pale aku smpai berbintang2 yg kuar udahler..
3. Adakah penulis seorang yg sombong?
Owh tidak same sekali..
4. Dari mane anda mengenali blog penulis?
Dari mesra.net
5. Anugerah ini ada berapa warna?
klu dr luaran 4 warna.. lain dr tu aku tak kaji plak..
so insan bertuah itu ialah….
precious, kakyong, syanis, kak rina & ctrahani

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: award :.. Bookmark the permalink.

10 Responses to santekk santekkk

  1. syanis says:

    yer yer macih kak… nnt ain amik

  2. CuTeMiUt78 says:

    eemmm… kak rina tu.. sapa ya.. adakah cutemiut.. woohooo.. pasan jap..

  3. Yan says:

    ain… ye amik amik… ni penghargaan buat mereka yg rajin mengomen.. ekekekekekak rina… aisey.. akakla sape lagi.. hishh nak kene babap muntut ni..

  4. CuTeMiUt78 says:

    hua..hua..hua.. mana la tau kan.. adanya kak rina lain plak.. heh..heh..heh. saja nak ngades skit.. apapun mekacih ya.. nnti akak ambil..

  5. Yan says:

    oraiiittt….

  6. kakyong says:

    salam Yan,award yg mana nak kena amik.. yg bintang ker? tag tu nak kena buat jugak ker? fenin plak plus keliru…. hehehh😀

  7. Yan says:

    a’ah… award bintang

  8. kakyong says:

    Yan award sudah ditepek.. please refer linkhttp://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2009/05/award-dari-yan-mamasyaza.html

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s