Masih Jelas

Sangat menyukai lagu ini
Lagu baru Hafiz AF7
wlupun aku cume baru dengar sekali, 2, 3 or barangkali 4
tupun dengar yg ulang² kat astro..
kat radio tak dengar lg..

Hafiz AF7 – Masih Jelas Lyrics

Beralih musim ke musim
Hati tetap serupa
Tiada yang berubah
Dari hari dikau pergi
Dikau pergi
Penjara.. hidup ini penjara
Tanpa ada simpati
Kepada sang kekasih
Yang dilanda, yang dilanda
Kehilangan..

Chorus:
Masih jelas setiap garisan halus
Bila senyuman kau ukirkan untukku
Masih jelas setiap lekuk penjuru
Menghiasi wajahmu
Waktu kau renung aku
Ratib sendu..
Ratib sendu bergetar dalam kalbu
Hingga menitis linang
Dari kelopak mata
Keranaku keranamu dipisahkan

(ulang chorus)
Sudah suratan takdir begini
Segalanya sementara
Selagi hayat masih ada
Kau bertakhta di hatiku

(ulang verse 1)

*****************************

Suka gak ngan lagu ‘Bencinta’
tapi versi Akim AF7

Benarkanku tuk berbicara
bicara terus ke hatimu…..hatimu..
hati yang penuh rasa ragu
jangan terus pergi tanpa mendengar ku
begitu mudah untuk kau terus berlalu nanti dulu
berikanlah waktu untuk aku untuk kamu
ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu
benci padamu
cinta padamu
ke tepi lihat ku berlalu
pasti itu yang terbaik untuk ku
tiada lagi mahu ku tahu tentang hidup kamu
tentang mati kamu
aku tahu engkau tahu
apa yang mataku tahu
apa yang kau tunggu
mahu aku buka pintu
ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu
sedang aku mahu kau tahu dengar
kata ku aku cinta padamu benci padamu
cinta padamu
sakitnya aku membenci kamu
sakit lagi mencintaimu
dan aku pergi tapi kembali
benci aku mencintai dirimu
ku benci…. kamu…
ku cinta….kamu…
ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu
sedang aku mahu kau tahu dengar
kata ku aku cinta padamu
benci padamu
padamu…..
ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta
aku benci padamu
ingatkah lagi waktu kau bersama ku
dengar kata ku
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta aku benci!!

******************************

Lagu single Yazid AF7
pun aku ske.. sebab unik..
kelakar.. wlupun aku tak paham sepatah haram
takpe ade lirik ni mungkin aku leh paham
ape cerita sebenarnye..

Yazid AF7 – Ya Papa

Di suatu hari ku tersungkur di jalanan
Luka di kaki berdarah lagi
Lalu menangis ku menahan kesakitan
Pedih rasa, ku tak daya
Melawan peritnya

Chorus:
Ya ya.. siapa percaya
Ya ya.. percaya papa..
Ya ya ya.. papa
Percaya.. ya ya ya .. papa..
Ya.. kata papaku
Hidup bukanlah hanya untuk
Terjatuh dan luka
Jika ku tak belajar
Erti sebenar kehidupan
Dan tipu dayanya benar
Kata papaku.. itu biasa
Dan menjadikan aku lebih dewasa
Harus sedia untuk harungi
Jalan yang penuh liku duri

(ulang chorus)
Benar..kata papaku
Musuh sembunyi hanya dalam selimut
Tidurku bangun bingkas berdiri
Terus berlari
Demi hidupku yang abadi

(ulang chorus)

Biar seribu tahun lagi ku disini
Kata papaku teguh di hati..

(ulang chorus)

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AF :.. Bookmark the permalink.

4 Responses to Masih Jelas

  1. ct rahani says:

    bleh tahan gak lagu baru hafiz tuh…

  2. rynas says:

    lagu faizal tahir tu mmg diakui sedap.. akim bawa pun ok ttp suaranye macam tak sampai sikit..

  3. rynas says:

    lagu faizal tahir tu mmg diakui sedap.. akim bawa pun ok ttp suaranye macam tak sampai sikit..

  4. Yan says:

    ct.. hehe ctpun ade dengar lagu hafiz yer..rynas.. klu akim tak nyanyi lgu ni.. mmg yanpun tak tau pasal lagu ni..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s