Update undian terkini.

Ada lebih kurang 130 undian lebey kurangla yer..
Hanya 102 undian diterima
15 pengundi hantu (tiada link/ link same nick beza)
6 undi rosak (undi diri sendiri, undi lebeh dari sekali, undi orang yg same)
7 undi tak lengkap
Dan ini ranking setakat 8 Jun 2009 jam 9 Malam.
SW039
SW014
SW016
SW012
SW007
SW009
SW011
SW036
SW026 & SW 038
SW056
SW004
SW046 & SW058

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: contest :.. Bookmark the permalink.

7 Responses to Update undian terkini.

  1. huhu xde harapan nampaknye…xpela…

  2. mam@ju says:

    mama double A…samalah kita..punah harapan nmpaknya..kita cuba lagi yg terbayeeekkk…😉

  3. CT says:

    mama double A & mam@ju, sama lah kita…ehehehanyway…bravo to yg score markah tertinggi….mmg betul seiras lah tu…kan?

  4. U-jin says:

    tangga 4…cam x terkejar lar..hua2.

  5. Yan says:

    aikk cik sya… dah tukar jadik mama double A yeraju.. huhu takpe nipun yg terbaekkk kanzuraimah.. seme tu undian.. tingkatkan lg promosi mane tau boleh potong!!u-jin… insya Allah masih sempat kejar…

  6. ct rahani says:

    dah ngundi dah.. hehehe..

  7. CuTeMiUt78 says:

    uish… siap ada ranking tu.. 😀

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s