Kabar dari sini

Tak sempat nak komen balas ape yg korang komen kat 3 entry aku smlm..
Aku cume sempat jenga blog kengkawan tupun tak seme..
yg mane aku tak singgah tu…
sori yer…
sape yg rajin kesini tp aku masih tak singgah2 lagik ke blog korang..
tulun highlght kat aku eh..
rambang mata beb kekadang..
Bukan ape..
kelmarin budak ni…
ermm budak yg name Qis nilah
Demam..
Pastu mak bitau aku semalam..
badan Qis naik merah2..
katanya cam campak keladi..
tp benda tu kejap jek..
Mlm td cume merewang ke beberapa blog..
pagi ni baru aku wat entry..
nipun satu jekla tuk arini..
bukan 2-3 cam hari2 sebelumnyer..
Ohya yg aku pasan ramai yg tanye pasal contest baby tido tu..
ini linknye yer…
tolongla meriahkan yerk..
maceh!

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

13 Responses to Kabar dari sini

  1. CuTeMiUt78 says:

    eemmm… insyallah akan akak join.. harap qis dah baik la ya

  2. Zuhaini says:

    oh sian Qis.. ibu alia doa cepat la sihat ya!🙂

  3. Anonymous says:

    alahai qis plak demam ker..

  4. zh-ena says:

    harap cpt sembuhumairah baru jea baik demam campak keladi tu..minum air kelapa cpt jea baik

  5. firahadifa says:

    Qis yg comel. moga cepat sembuhh…

  6. U-jin says:

    campak….cepat2 bg air kelapa yer..muga cepat2 sembuh

  7. rynas says:

    ohh demam rupanya. Saya dulu masa durrani baru naik campak terus pg jumpa pakcik kat setapak tu dia buat penawar campak, bawa kelapa sebiji dia baca doa..balik bg minum ngan sapu badan esoknya campak keluar habis 3 hari cam tu terus baik. ttp lepas baik kena bg pengeras sikitlah kat dia..

  8. Yan says:

    kak rina.. demamnye kejap panas.. kejap ok.. tp kalini merengek dia yg lebey tu..zuhaini.. maceh doakan Qis Tn.. huuhu Tanpa Nama jadi panggil TN hehe.. a'ah demam.. tak dapat lg dikenal pasti.. demam tumbuh gg lagi ke ape..ena.. tp campak keladi tu kuar kejap jek.. tak minum air kelapapun dia ilang sendiri//fira.. huhu maceh..ujin.. klu demam bese.. minum air kelapa jugak tak?rynas.. Qis pun ade orang bagikan tangkal.. tu yg jam tu kuar.. jam tu gak ilang.. pengeras tak banyakpun.. ikhlas kite..

  9. ct rahani says:

    alahai ciannya qis demam ek.. arap2 qis cepat sembuh k..

  10. mamadanish78 says:

    siannya Qis demam ye..takpe…kata org tua,,klu baby demam..ada la tu benda yg dia nak pandai tu….he2…eeeeeiiii gigi dia cutenyaaa….

  11. Yan says:

    ct.. dah sehat dah.. tp rengek dia masih ade.. nangis je..mamaD.. ermm tak taula ape yg nak pandainye tu.. pandai memerintah kot..

  12. Mama_Aqish says:

    yan…Qis tak sihat lagi ker???cuba bagi makan Scoot emulsion….anak kita makan vitamin tu alhamdulillah sekarang ni kurang sakit…..

  13. kakyong says:

    hmmm.. n3 ni pun daku terlepas pandang jugak.. patut lah bulan ni jer dah 54 n3 ko Yan.. dah le kakyong jrg2 dpt meroyan kat sini… hihikk

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s