bubbbbbuiii

Aku dah nak keluar nih..
Jap lagi nak mintak pakcik supir jemput aku..
haha takla…
aku nak kene tepon teksi..
lambat ke cepat sampainye tak taula..
takmo lambat2 sangat..
takut bertembung ngan budak2 opis tengahari kang..
kot la derang kuar makan kat pusat bandar..
hehehe..

Beshnye nak merayap sorang2..
dah lame tak merayap nih..
nanti aku stori bile aku dah balik..
ermm tapi pasni aku tak terus balik umah..
aku p umah mak..
petang baru balik..
so minggu depan jekla aku stori mori..

hepi weekend yek korang..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: aku punye hal :.. Bookmark the permalink.

8 Responses to bubbbbbuiii

  1. syanis says:

    hiuhihihihi ada pakcik supir eh

  2. atty's says:

    happy weekend yan..bergumbira ye..

  3. niza says:

    tata titi tutu…

  4. ct rahani says:

    hepi weekend kak.. hepi2kn diri.. hehehe..

  5. rynas says:

    wah bestnya mesti g soping nie..

  6. Yan says:

    ain… hahah a'ah pakcik supir aka pakcik teksi..kakty… yerpp u tooniza.. uhuhuhuhu tatatatact..hepi2kan diri?? huhu insya allahrynas.. hahah takdela soping.. window soping jek..

  7. amizah says:

    samer la kat umah kter pun pakai benda nie…baru tak berebut…dan boleh berbloging dengan tenang…

  8. CuTeMiUt78 says:

    oh.. nak g jenjalan ya

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s