Aiseymen..

Tadi tidokan Qis..
Qis dah tido
dengan aku lak sekali terlelap
pastu abg lak join.. join tido
dia tanye nape aku tak online?
ngantuk ah.. karang karang ah..

Aku tak tau cemane..
tibe2 aku ada dalam satu situasi..
dimana Adlin Aman Ramli (korang kenal diakan?)
ofer nak ajar aku menyanyi..
mane dia tau aku suke nyanyi haa??
dan nape dia offer aku??
abg setuju aku ikut kelas Adlin.

Bermula kelas Adlin..
dia adela kritik2 skit tentang cara org len nyanyi..

Pstu aku dah tak tau ntah kemane2 jek akunye mimpi tu pergi..

Tup2 aku terjaga..
Tgk jam dah kul 1240 malam..
Tv terpasang..

Ya Allah..
padanla Adlin leh masuk mimpi aku..
kat tv tu tunjuk konsert AF mgu bile ntah
kan Adlin pengkritik AF
hahahahah padanla asik sore dia jek yg aku dengar dlm mimpi aku..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AF :., .: aku punye hal :., .: Apa yg lucu sangat tu? :.. Bookmark the permalink.

7 Responses to Aiseymen..

  1. ct rahani says:

    lor.. mimpi rupanya.. hikhikhik..

  2. CuTeMiUt78 says:

    wakakakaka… lawak la ko ni yan.. ni penangan adlin tu kuat bebenor.. smpi masuk dlm mimpi ko ya..šŸ™‚

  3. niza says:

    hahahaa…sabo jek!!!

  4. Cikpid says:

    Hahahha..lawak ko ni..siap mmpi adlin aman ramli ag..

  5. Yan says:

    erkk… ni penangan nak masuk AF tapi tak dapat restu hubby sebenarnye… muahahaha

  6. kakyong says:

    in gat kan betui2 masuk kelas vokal.. rupernya mimpi… hampeh… :p

  7. Yan says:

    aisey kak sapela kite nak mik kelas vokal

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s