cerita ODP pulak

Aritu aku kata One Drop Perfume ade new produk kan..
kalau korang nak cek tengok..
boleh ke sini

Aku dah mula amik order..
harga dah balik pada harga asal
iaitu RM40 campur pos RM6
so total RM46

Kalau beli 2.. aku kasik diskaun RM1 setiap satu..
Kalau beli 3.. aku diskaun RM4 setiap satu..

Korang boleh order dulu..
tp bayar kendian
kendian means tunggu ujung bulan (pas gaji)

Ada setuju??
kasik angguk itu kapla..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: biz one drop perfume :.. Bookmark the permalink.

4 Responses to cerita ODP pulak

  1. Ena Qaisya says:

    Yan…camne nak jadi dealer dia ek..tingin gak jadi dealer dia kat kuantan ni

  2. CuTeMiUt78 says:

    eemmmm… yan, sejak ko join ni.. pulangan dia okies tak… hari tu kan kakak ipar akak ada bawa blk satu kotak ODP ni.. kawan dia jual satu kotak tu RM 20.. dan blh beli satu botol per RM5.. tu yg akak confuse tu..

  3. CuTeMiUt78 says:

    agak la kan.. klu blh blk modal..

  4. Yan says:

    Nak jadi dealer?? nak under yan ke?? kene beli lebey 10 kotak.. harga diskaun yan tawarkan..ermm up to penjual sebnarnye nak jual sebotol2 ke sekotak.. yg mane lagi atau tgkla untung mane lg cepat.. hehe.. mmg klu jual sebotol RM5.. nak jadi lebey cekik darah jual RM7 ke RM10 ke.. satu kotak RM20 dia dapat dari mane?? yan tak tau plak dia leh jual semurah tu.. klu dia dapat untung RM20 sekotak tu mungkinla..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s