Cuci mata…..

Adalah beberapa hari lepas
aku tgk tv mane ekk..
ade carta pasal selebriti kat Malaysia ni..
Carta “Mata Tercantek”
No. 9 diberi kepada pelakon muda Sari Yanti
View Image
No. 8 Shafinaz (cantek ke mata dia?)
View Image
No. 7 milik Camelia
View Image
No. 6 pula Dynaz
dynaz dynas wedding marry akad nikah by www.mystarhill.com.
No. 5 perghhh Sharifah Aini pun masuk list
View Image
No. 4 Maya Karin
Syaiful Baharim Demi Couture by ariff budiman.
No. 3 Rozita Che Wan (yg ni mmg aku setuju banget)
rozita che wan by www.mystarhill.com.
No. 2 Bienda (tak terpk plak aku dia ni)
Dan…..
No. 1
untuk title Selebriti Mata tercantek di Malaysia
>>>>>>
>>>>>>
Jatuh kepada
>>>>>>
>>>>>>
siti k 22 by calmille.
SITI NURHALIZA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Well, walaupun ni sekadar carta main2..
tapi aku tak puas ati kenapa Heliza AF5 tak de dalam list.
Yang Shafinaz ngan Sharifah Aini ade plak.
Norkumalasari pun mata dia terbuntang tak de gak tuh..
Siti Nurhaliza pun dapat??
No. 1 plak tuh…

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: Hiburan dan Drama :.. Bookmark the permalink.

20 Responses to Cuci mata…..

  1. zh-ena berkata:

    ena setuju..sepatutnyer heliza AF kan..mata dia mmg besar betul..mmg cantik

  2. kakyong berkata:

    ya kakyong pun sokong ena.. mata heliza memang cantik.. compare siti dgn sariyanti.. kakyong rasa mata sariyanti lagi bersinar…. btw, nama pun carta main2 kan…

  3. Cikpid berkata:

    haa laa..mata heliza tu mmg cantek semulajadi..cam siti ni aku rase mata die biasa2 jek..n rozita che wan tu mata cantek sbb pki fake eyelash..mata aku pon cantek ape..x masuk list plak…hahhahah..pang!!!

  4. syanis berkata:

    huhuhuhhu… ct? sh aini? shfinaz?…. huh

  5. mamamiera berkata:

    yelah yan kite p0n stuju mate heliza cun.. sh.aini,shafinaz,lg ct..? mate n0ra danish lg cantik tp xtersenarai plak ek..

  6. mama uzma berkata:

    setuju2…!!!haliza punya mata lagi memukau…cantik sgt…!!ishh….x apa2 tah…wahh terover lak daku nih…

  7. Farah berkata:

    aku rase orang buat carta ni buta atau rabun hahahaha..

  8. neezareef berkata:

    yg no.1 tu aku x puas atihahahaha

  9. niza berkata:

    yg aku x puas hati tuh..naper nama aku xder!!!ggrrrrr….hehehe….

  10. eya berkata:

    alah,sume mate da kai kontek lens..xde yg lwo pon. x ori!

  11. Fauzieah berkata:

    tak logik laa..aper plak mata ct..tak cantik ahh..hahaha…kalo sari yanti..heliza..rozita..dynaz..mmg sumer mata cantik..mata galak..bersinar jekk…

  12. Fauzieah berkata:

    yan..nnt amik award yer..ader lagi tuh..hihihi..

  13. eRiNsZ berkata:

    erin vote untuk camelia>>> heheh bleh ke main vote_vote lak

  14. U-jin berkata:

    namacik et top…hahah…rasanye cam mata dia bengkak sebelah…ampun!!

  15. ibu_arifa berkata:

    sape yg vote deorg nih.. sungguh tak reti pilih tul…hehehe.. jgn marah yer.. ku pun suka mata heliza jgk…setujuk!!!!

  16. Yan berkata:

    salam korang.. ramai yg setuju ngan mata heliza kan?yanpun langsung tak terpk bienda ngan ct nurhaliza leh dpt top carta..tp rupe2nye mata cantek terpopular… ceh buang karen jek.. asal popular jek mesti dpt kat dia..Bukan tak suke ct.. cume kesian kat artis2 len.. asik2 ct konker.. sebla aku bukan artis.. hahahahUndian ni tak sure dia buat dimana dan dipilih ole siapa..tp slot ni diacarakan oleh Richie Rachman eh yg DJ radio tu.. dibantu ngan si kepoh Dee (yg rambut kenteng selalu jd pempuan dalam 'Jangan ketawa' tu)

  17. CuTeMiUt78 berkata:

    eemm…. ct lagi ke.. ?? ish..ish.. tak sangka plak ya..

  18. ct rahani berkata:

    wah.. ctrahani leh masuk senarai x.. ekekeke..

  19. Hehe layan kan je kak yan..dah nama pun carta main2…hehe

  20. Nana berkata:

    kak pah sesuai..heheheh

Tinggalkan komen