Ucapan Paris.. buat aku sayu

Aku baru tingat pasal majlis pengebumian Michael Jackson
aku dengar siap bertiket bagai..
ade konsert lagik..

apesal aku leh termiss ni>>
upenye ditayang kul 1 pg..
mmgla aku dah sedap ngorok beb..
ahahaha…

tp semalam petang..
kat hot fm..
dengar derang duk ulang putar
sore anak Michael.. Paris..

uwaa sedey aku beb..
nak menitik plak airmata..
tahan tahan…
nanti abg aku gelak.. hahahaha

Berapa anak Jacko ni sebenarnye??
aku dengar dulu banyak..
ke yg ramai tu anak angkat..
aku time kontroversi tu
tak mik tau sangat..
aku layan lagu2 dan tarian dia jek..
abg cakap 2 orang..

Ade ulang lg tak??
Betul ke dia dikebumi cara islam..
abeh yg kata keranda bertakhta kan emas tu yeke??
ish ish..

Member aku ade yg dah beli compilation album Michael Jackson
bak kata abg..
dari idup smpai mati..
asik buat duit jek..
tp ni dah mati..
duit nak bagi sape..
bayar utang eh..
ishh tak kesahla tu.. sebok lak aku..
juz wondering jek.. hehe

p/s : aku online ni kul 4 pg..
geram sungguh ler..
cimbclicks unavailable plak..
selalu camni tau..
dia mmg tengah malam takde servis ke?
bukan 24jam cam online banking len?

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: Hiburan dan Drama :.. Bookmark the permalink.

15 Responses to Ucapan Paris.. buat aku sayu

  1. atty's berkata:

    kalo tak silap 3 org anak dia nie..ade gak tgk paris kasi ucapan..so sad..

  2. Debbie Rowe (mak pade anak2 MJ) kate anak2 MJ tu bukan anak2 sebenar MJ. Sperms org lain yg di preggy oleh Debbie bagi pihak MJ. Ntah le..penin sungguh le.

  3. Mamamanja berkata:

    sori…x baper amik tau plak pasal MJ nih huhuhu

  4. yan..semlm ade repeat funeral dia..kat tv8…dln kul 10.15 rasenye..tapi AD x tgk aboh pun..tidoq…hehe..

  5. yOkOyOpOyO berkata:

    yan, kabar angin yang bertiup kata MJ dah islam. — sedih jugak dengar tangisan anak dia tu. teringat anak arwah hani mohsin pun cam tuh gak dulu kan?

  6. neezareef berkata:

    aku x amek port lak pasal mj nih

  7. zh-ena berkata:

    ank dia ader3 org..1 lelaki 2 perempuan..mmgs edih bila paris bg ucapan penghormatan terakhir..mlm td kat ntv7 ader tayangkan..tgk kat utube jea

  8. miezaniera berkata:

    sama la tk amik port sgt tp aritu trtengok kt tv anak MJ nangis2 bg ucapan.agak sedey la jugak. tp yg peliknye laki den yg tk penah2 beli cd MJ ni tetiba leh layan pulak.huhu pastu asyik la nk suh aku layan sekali tarian MJ tu. kelako pun ada ;D

  9. Yan berkata:

    kty.. owh 3 ke anaknye..Haslynda… lor yeke.. kire bukan anakla camniMM… mesti tak layan lagu2 Michael ms kecik2 dulu ehAD.. hubby ade cakap gak.. tp tak tau cenel maneshaza… kabar angin aje? bermakna dia bukan islam ke?kak neeza… hahaha.. takkesahla tu..ena.. sedey coz dia kecik lg.. seems that Michael mmg baikla dgn anak2 dia.mieza… yg sayu tu pasai sore dia tula..

  10. asmieyra berkata:

    biasalah kak yan..mana yang top tu yang akan dipilih jadi winner..huhu..btullah..layak ker kak pah masuk carta..musykil i..huhuu

  11. asmieyra berkata:

    ops..lupa kak yan pon leh join contest mata cantik juga per…kan sm mjlis sanding siap color biru mata hitam mu..huhu…klasss gtu

  12. CuTeMiUt78 berkata:

    eemmm… ntah la, sekarang ni ramai yg pertikaikan pengebumian dia tu kan..

  13. CuTeMiUt78 berkata:

    smpi mati la masih ada kontrovasi..

  14. ct rahani berkata:

    sy x amik port sgt pun psl mj nih.. hehehe..wah kak kul 4pg duk tenet.. klu sy dah lena diulit mimpi tuh.. hikhikhik..

  15. Salam …aduhaii kak Yan..saya ni tertinggal ketapi sebab tak bape nak amik tau sgt hal MJ ni..

Tinggalkan komen