entry lepas

Untuk entry seblum ni yg ade keyword tu
sorila eh aku takleh publish sebab ini menyentuh isu perkaumanler
takut menyentuh sensitiviti orang len..
so klu korang berminat..
leh emel kat aku ummiyanty at gmail dot com
klu agak2 malas nak baca coz mmg panjang berjela
then tak payah ler ekk.
ape2pun mende tu aku tulis juz tuk lepaskan ape yg terbuku..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: blog n entry :.. Bookmark the permalink.

6 Responses to entry lepas

  1. Yan says:

    entry kat bawah..

  2. syanis says:

    ain nak ain nak

  3. ct rahani says:

    nak baca gak.. dah sms akak dah.. malas lak nk anto2 email.. hehehe..

  4. CuTeMiUt78 says:

    walllaaa.. ko darjah 4 dah masuk pertandingan nyanyi ya.. hik..hik.. hik.. ok la tu dik.. mula2 kan..

  5. niza says:

    apsal ni yan??hope ko ok k…aku nak baca…hehe…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s