stori mori ari sabtu

Ari sabtu lepas..
sepatutnye aku keje..
tp aku sangat tension..
audit masih lum abis..
dlm mase yg same
aku masih terkejar2 nak siapkan costing..
dan jugak beberapa set statistik
yg dah dekat duenye
bos k*l*** tetap menjerit2
macam tak boleh cakap elok2 ngan aku..
aritu arijadi dia..
tapi aku tak wishpun
tak kose!
lantak ah.. aku benci ngan ko!
doa panjang umur? kem salam sket..
doa pendek umur bole ah..
aku mintak cuti..
wlupun cume tuk halfday
dah tak tertanggung aku 5 ari keje straight
pastu nk sambung ari sabtu..
wlupun sepatutnye tak buleh cuti selagi audit lum abis..
giler tul.. dah sebulan audit ni tak setel2..
aku bg alasan MIL aku balik kg..
so takde babysitter..
Sabtu kul 915 baru aku bangun..
kepala sakit ni mmg rase nak tido jek (rest)
bangun siap2 then p sapan kat luar..
abg pertengahan bulan ni dpt bonus tak bykpn RM200 jek
so dia banjer tgk wayang..
dia nak gak tgk transformer..
tp sebab aku tak minatkan..
aku nak jugak tgk heri porter..
baru 3 ari tayangan..
aku tak penah miss tgk heri porter kat panggung..
wlupun kalau ikutkan aku bukan igt sangatpun setiap episod tu..
klu tanye ni dah episod ke berapa..
akupn tak tau..
Beratur kalini takler sepanjang transformer aritu
abg kata kalau heri porter penuh..
tgk transformer huhu..
mujur tgl 5 seat yg kosong..
abg pilih yg tengah..
tp agak depanla..
rase cam 5 baris dari depan..
giler besar skrin tu jadinya haha..
naik terjojol biji mata aku..
Enjoy gakla layan muvie..
kurang skit bebanan kat kepala..
Lepas tgk wayang baru balik umah MIL..
amik Qis..
tp Qis tido..
so aku lantak makan dulu
agak petang.. kul 4 lebey baru kami gerak balik..
Cuaca nampak mendung..
tp langit takdela gelap sangat..
aku ajak abg ke tasik pulak..
tasik kat pasir gudang tula..
tak penah bawa Qis ke sana sejak lepas pesta layang2 tuh..
View Image
gambo cilok dr flickr
Kami round2 tasik..
then jumpe playground..
festime jgakla bawa Qis men kat playground..
tak pat snap gambo coz bateri kamera dah low..
klu tau nak singgah tasek sure aku bawa kamera..
Rase ari dh makin gelap..
kami bergegas balik..
sempat singgah pasar malam pulak..
aku beli sate ikan
abg beli sate ayam+daging..
aku mmg tak gemor sate bebnornye..
tp kalau sate ikan tu aku makanla..
coz tu mmg makanan aku mse kekecik dulu kt kg..
pas beli makan.. kami balik..
dan melantak lg.. hahahaha…
tu jekla citenye..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AbbiQis :., .: aku punye hal :., .: Hiburan dan Drama :., .: My dearest Qistina :., .: ronda-ronda :.. Bookmark the permalink.

9 Responses to stori mori ari sabtu

  1. yan, nak tanye. hotel ape yang best kat pasir gudang selain dari hotel selesa. Kalu boleh yg best2 skit..yang 3 bintang keatas. my hubby kene outstation minggu depan. ingat nak ikut sekali, tapi biarle yang best..yang ade banyak xtvt tak le boring sesangat kalu kena tinggal kat hotel tu. Hotel selesa search kat ggogle banyak komplen la..bilik buruk la, makanan tak sedap la..ape2 daa.

  2. syanis says:

    wah wah wah wah kak… hehehehhee best x citer harypoter

  3. ct rahani says:

    wah sonoknya tgk harry potter.. plg besh biler gi datingan berdua2an gitu.. hehehe…

  4. atty's says:

    kty lak..transformer..dan harry porter mmg feveret..tp lom g tgk lagi hr..nextweek le kot..kasi reda dulu panggung..nya

  5. asmieyra says:

    my hero herry potter..lum ada masa nak tengok..best kan? jelesnye saya

  6. asmieyra says:

    yummm,,yummpp….seharian jalan dapat makan seda tentu best kan??kecur liur plak bl ingatkan sate..

  7. asmieyra says:

    sis…citer ttg taman alayang2 kat pasir gudang tu mengiambau kenagan ketika zaman cintan monyet dl,,snggup dr utara turun dating kat sana..huhuu

  8. CuTeMiUt78 says:

    wah.. g tgk movie ya.. eemmm takpe duk hilang kan tensen kan..

  9. niza says:

    aku adalah penggemar sate…hehehe…

Tinggalkan Jawapan

