ape ayg buat kt abg??

Tetibe mlm tadi abg tanye aku
“ayang ingat tak mlm tadi..”
“mlm tadi?”
“alaa pg tadila..”
“kenapa pg tadi?”
“ayang tak igt ape ayg buat kat abg?”
“ape dia…???”
puas gak aku recall ape yg dia cuba sampaikan
abg plak tersengih2..
“tak igt takpela..”
ni yg nyampah ni cite separuh jalan..
“alaa ckpla ape ayg dh buat?.. “
“kul 5 pg tadi…”
“ayang kejut abg?”
plg latestpun igtan aku pg tu.. abg bgn men gem..
“bukanla…. kan Qis merengek..”
dan2 tu bru aku tingat..
aku tgh nyenyak tido..
dengar Qis merengek
cam biase..
bile Qis merengek
aku akan tepuk2 badan dia sambil wat bunyi “shhhh.. shhhhh”
takpun aku carik puting dan sumbat mulut dia..
tu klu rengek dia panjangla..
kadang2 dia rengek nak susu..
tp sumtimes bile aku dah ngantuk sgt..
aku tak bangunpun
yg besnye Qis sndiri bangun.
amik botol dia dan hulur kt aku (suh buat susula tuh)
hahahaha padan muka aku..
ok smbung balik cite awal tadi..
tgh duk menepuk2 tu
aku dengar sore abg..
“eiii Qis kat bawahla!!”
serta merta aku bangun..
tgk2 qis dah kat bawah kaki..
aku trus kendong qis dan baringkn kat bantalnye semula
rupenye yg aku tepuk tadi tu badan abg bkn qis..
hahahahhahah..
bile dah teringat tu baru aku tergelak sendiri..
hehehe..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AbbiQis :., .: aku punye hal :., .: Apa yg lucu sangat tu? :., .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

15 Responses to ape ayg buat kt abg??

  1. CuTeMiUt78 says:

    jap..jap.. nak perabihkan gelak ni dulu.. keh..keh..keh..tu la.. klu dah ngantu sgt.. smpi tersalah tepuk yo..

  2. mamanoa says:

    hahaa…lawak..lawak..nasib xsilap sumbat punting..kalu duk sumbat kat mulut abg nyer lagi haru…

  3. yOkOyOpOyO says:

    hahahahah lawak lawak…

  4. [-suziey-] says:

    hahhaaa..lawakla yan..sabo je la..main blasah je tepuk2 ek..ekek:D

  5. atty's says:

    beesh laki ko yan..tido ada orang dodoikan

  6. mama uzma says:

    hahahaa…mmg lawak lah..yg best tuh bleh lak lupa ye kak…

  7. CT says:

    hahahahhahahalawaknye yannnn….mesti syok cik abg awak kene tepuk2 tu…

  8. MAMADANISH78 says:

    wakakakaaa…kelako la pulak…kalau time tido tu…mmg mcm2 hal leh jadi…waaakaka..

  9. syanis says:

    adeh kelakau la akak ni

  10. ~ Lady ell ~ says:

    tengok tajuk n3 ala2 cerita 18sx ko…sib baik tak de uncensored..:)

  11. U-jin says:

    hahah yan…sonokler abgnye kena tepuk2..mcm didodoi..

  12. que_zul says:

    sonok la abg kena tepuk..maikn nyenyak al tido..qq ni, sejak ada mm, tido cepat sgt terjaga…mana tak yer, kul 2pg bgn wt susu..kdg2, kul5-6pg, nk susu lg…

  13. Precious says:

    Alaaaaa .. haku ingat ko salah sumbat puting …

  14. ct rahani says:

    kelako ar akak nih.. lawak..lawak.. hehehe..

  15. Yan says:

    dear allhuhuu… saje lawak memalam buta..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s