report owh report

Semalam sememang2nye sangat tekanan..

bos bagi file pg tuh n bajet nak aku finish kan b4 4..
klu seme figure dah bedebuk depan mata aku takpe jugak..
lagi hampeh..
aritu (seminggu sbelum) aku dah nak sorting file tu
sekali anak emas bos cakap.. nanti dia buatkan..
tup2 bile aku dpt file aku tu smlm..
banyak giler yg dia tak sortkan..
berterabur.. campur2 ngan figure last year..
tak ke hangin..
ape yg dia kata nak buat tu??
ni kes wat keje tak abes ni…
klu awal2 bagi kt aku.. atleast one day b4 ke..
jimatla sket masa..
ni satu keje lak aku nak sorting lg..
nak siapkan report lg..
klu takat 1-2 sheet takpe..
ni berpuluh sheet..
last2 aku hide2 jek..
malas aku nak pk dah..
nak tallykan tu pn makan masa..
tak masuk lagik figure yg revised..
Kul 4 aku masih tak siap lg..
tp salah aku gak..
kepala aku berkecamuk wei…
dgn nak wat report…
dgn pk business..
dgn pk nak loan ngan sape tuk bayar ansuran kete yg tertunggak nih..
kejap sms.. kejap sms..
kejap dpt call..
kejap kang ade yg datang nak beli topupla..
so seme tu mmg mencuri perhatian aku..
Yang bos dah bising2..
aku dah buat sehabis baik dah nih..
ngam2 kul 6 baru aku siap..
tu pun dah buang masa pasal page larik bile print..
tengah aku bertungkus lumus tu..
tetibe aku terdengar..
bos tu nak cuti senin..
tu pasal dia kejar aku giler2 tuk siapkan report ni
pasai senin dia takde..
hampeh kan??
lenkali bitaula awal2..
ni lg setengah jam nak balik baru aku tau..
dia punye pasal.. kite lak terkejar2..
selalu report ni akan siap on 9th/10th
tp tula pasal dia nak cutikan..
so 7hb dah siap.. kire dah abes terer dah aku ni tau.. hahahaha
Sajela nak luah perasaan kat sini.. huhu..
kang aku benti… p keje ngan mamaD kang!!

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: aku punye hal :.. Bookmark the permalink.

6 Responses to report owh report

  1. Precious says:

    Luahkan! Jangan pendam2 nanti makan diri. Memang ler kat opis kita selalu bizi. Habis satu, datang satu lagi kerja. Kadang2 belum habis yg ini, dah tiba yg lain… Work smart!

  2. CuTeMiUt78 says:

    takpe.. klu dah terluah kan.. rasa lapang skit rasanya..

  3. mummyseri says:

    betol tu yan..bile da luah mmg lega rasa..dr terpendam aje bahaya kalo meletop nnt ..:)

  4. mummyseri says:

    betol tu yan..bile da luah mmg lega rasa..dr terpendam aje bahaya kalo meletop nnt ..:)

  5. ct rahani says:

    seb baik ader blog.. leh luahkan ye kak..

  6. sabarlh kak selagi mampu..eem untgnya ada blog blh jadi tmpt kita luahkn perasaan kn..

Tinggalkan Jawapan

