KUKUP… syurga seafood

Pernah dengar pasal kukup??
Kukup tu ape??
Kukup tu name tempat..
Letaknye di Pontian Johor.

Kat sinilah kite boleh dapati seafood yg melimpah ruah
especially udang..
besau2…

singgah satu kedai.. Qis duduk kt special seat..
kejap je tu.. pastu dah sebok2 nak berdiri


Nilah 3 orang adik beradik mak yg tinggal..
errr mak takde dalam gambar..
bukan takde kat tempat kejadian tp terkeluar frame hahah..
opss adik2 mak yg beso2 tu jek..
yg kurus kat tengah tu adik ipar aku..


famili gathering..
10 tahun sekali baru dapat jumpe camni..


sori gambo udang ke ketam ke sotong ke
semenye tak dapat aku pertontonkan..
pasai semenye dah kene santap..
see!!! kerak2 adela hehehe

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AbbiQis :., .: My dearest Qistina :., .: Pertalian :., .: ronda-ronda :., .: yummy yummy :.. Bookmark the permalink.

13 Responses to KUKUP… syurga seafood

  1. neezareef says:

    lom penah mkn sinibtwslmt berpose..maaf zahir dan batin spjg berblog ya..

  2. U-jin says:

    x penah lagi ke kukup ni..yan dr jb jauh x nak ke kukup tu..

  3. Cikpid says:

    aku pon x penah ag g kukup ni..nnti laa nk try test gak..sbb biasa dgr

  4. Ummi Hanie says:

    wow terliur bace entri nih…mahai tak?yg dekat area Hanie ni9 mahai sket..so kitorang blasah sotong jer…jadilaaa…

  5. Precious says:

    10 tahun sekali? Huh hu huuuu …

  6. zh-ena says:

    sedapnya dpt mkn seafood

  7. wahh dah lma tak ke kukup,rasanya 5tahun lepas last saya pegi..kami tak makn kat situ..bwk bekal n jln2 naik bot.

  8. Utk Kak Yan sefamily..selamt Berpuasa ^_^

  9. fauzi-maya says:

    mmg kene gi gak sini one day.. anyway, slmt berpose:)

  10. CuTeMiUt78 says:

    uish.. bila plak ko g kukup ni yan..

  11. MAMASYAZA says:

    mesti sedapkan sampai dah tak sempat nak amiks gambar…hehehe

  12. Ada Ayrissa says:

    wah, mkn beso ekkk?sonotnye..

  13. ::AnEp:: says:

    hmm..sedap nyer dpt mkn seafood..lg2 seafood yg besar…nk try jg g kukup..hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s