coti…. batal posa????

aku tak keje arini..

lepas sahur td.. aku tertido..
jam 620 aku bangun..
rase perot memulas..
lame aku berteleku dlm toilet..
takde ape yg nak dikuarkan..
tetibe rase mual..
serentak tu aku muntah sehendak2nye..
perot jd tambah sakit.
terus panggil abg..
cirit birit dua kali
tp aku tak p klinik lg..
kasi qis tido dulu..
lgpun nak ke pasaraya sekali
pampers qis kehabisan plak..
seb ade duit dlm tangan huhu..
seb sakit dah kurang..
sebab kang nak p klinik jalan kaki jek..
klu masih sakit..
seriau jugak kat mane aku nak melabor..
dgn bawa qis lg..
eerrrrr aku dah termuntah tadik..
posa aku batal ke ekk..???
so far aku lum berbuka pn lagik..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: aku punye hal :., .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

12 Responses to coti…. batal posa????

  1. Farah says:

    kalau dah muntah tu batal la rasenye..

  2. Ada Ayrissa says:

    kalo dah muntah byk2 dah xleh pose kan?ntah…kiter pon luper dah..huhu..mkn la pil chekit teon..huhu

  3. Nana says:

    batal ke?dulu time pregnant muntah2gak sepanjang bulan puasa.tp still pose je mcm biasa.

  4. mama erfan says:

    kak yan…….sihat ke? huh lama tak dapat jengah blog kengkawan… bz amat!kak, kita rasa kalau da muntah banyak kali batal la posa… kalau muntah sekali jek tak batal kot..tah la…cube cek!hikhik

  5. que_zul says:

    kalo TER muntah tk per kot…kalo sengaja muntah tu batal la..agakneyr la…pemahaman masa sekolah agama dolu2…

  6. sitisifir10 says:

    termuntah dengan sengaja muntah lain kan?? Kalau sengaja muntah tu yg batal…

  7. CuTeMiUt78 says:

    lor ya ke.. sian ko yan..emmm rasanya klu termuntah takpe kot.. tapi klu sengaja muntah tu.. batal rasanya.. eemmm apapun cuba check

  8. Mama_Aqish says:

    tak pe…nanti leh ganti balik….sian kak yan…jangan lupe jumpa doktor tau…rajin2 makan ubat ek

  9. Yan says:

    tula sblm ni ade belajar… kalau 'ter'.. means tak sengaja.. tak batal..ermm takpela.. dah doctor pn suh makan ubat.. klu tak.. cemane nak benti cirit biritnye… so berbukala saya…tp still tak baik2 nih..mujur juga dia tak datang kerap.. selang 2-3 jam sekali datang sakitnya.. tp tiap kali datang tu seksa gak…

  10. Emm harap akk dah baik cirit biritnya yeKalau tak sengaja tak batal puasa nya tapi klu sengaja dibuat2 samapi blh batal jadi akn batallh puasanya..

  11. MAMADANISH78 says:

    muntah kew…?batal kot….hehehee..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s