rezeki lawatan..

gambar ape ni???
heheh… nila sesi lawatan aku ke salah satu bazar di taman daya, JB
festime ler aku singgah ke bazar ni..
tu pun ade sebabnya..
mungkin ade yg kenal.. dan ade jugak yg tak kenal..
niler gerai ctrahani
salah sorang rakan blog aku..
yg dah kurang berblogging setelah mengambil keputusan benti keje utk join bisnes.
ni sepanduk yg ade kat gerai ct
nampak tak orang pakai cap tu??
hahah tu asben dia..
inilah menu utama yg ct jual
selain tu..
ade dadih.. bubur dan sbgainyer
sengaja aku datang awal ke bazar ni
dalam kul 3 kot..
ayam madu ctpun tak masak lg.. heheh
aku rase klu aku datang lambat
mungkin kami tak pat snap2 camni..
merasela gak aku suasana jd peniaga
selalu duk membeli jek..
So far kata ct jualan dia abis..
Alhamdulillah..
moga berterusan la rezeki ct sekeluarga smpai abis ramadhan ni..
aku datang agak mengejut gakla ke gerai ct nih
pasalnye takut klu bitau awal.. tak jadik..
taulakan kite ni co-pilot jek..
hehehe..
entry yg giler basi
ekceli sesi lawatan ni dibuat pda ramadhan ke dua (ahad)
ni dah seminggu lebey baru aku upkan storinye hehe
Untuk pengetahun korang
aku ni bukanla penggemar ayam madu, sate ataupn ayam percik
pasal aku rase kuahnye tu manis2..
tp lepas rasa ayam madu ct..
mmg sedap giler..
aku igt nak beli 2 jek tuk abg
sekali ct bagi lebey..
tu yg aku dapat melantak same..
shedapppppppppppp!!!!
time kasih ct……………..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: Frenz :., .: ronda-ronda :., .: yummy yummy :.. Bookmark the permalink.

16 Responses to rezeki lawatan..

  1. syanis says:

    owh akak jumpa ct yer….. tapi mmg nmpak sedap la ayam madu ct tu… nasib baik la jauh… klu dekat…. mau terjah juga

  2. Farah says:

    mmg nampak sedapla ayam tu..yummy!

  3. Precious says:

    Seronok wat bisness. Tahniah buat CT.

  4. Cikpid says:

    wah..sdpnye ayam madu..ctrahani buka bazar kat situ eh..nk g jauhlaa..

  5. CuTeMiUt78 says:

    wah.. n3 yg dinanti2 kan ni…hik..hik..hik.. harus la akak kepoh kan kat ct..

  6. atty's says:

    kecur liur nengok ayam madu hah..

  7. MAMADANISH78 says:

    kat taman daya??dekat je tu…wah mcm sodap jek ayam tu la…uuuhuhuuusorilah..lama gak mamaD tak komen blog yan ni..mamaD tgh prepare g inteview ecosway ni..kalau yan nk jd ahli cosway..leh la join ngn mamaD ye..:)rm30 je setahun…:)

  8. MAMADANISH78 says:

    wah..kalau ctrahani ni nak jadi BO ecosway pun ok gak ni…kan yan…?

  9. kakyong says:

    tahniah buat CTrahani.. pelaburan yg bijak.. Insya Allah semoga terus berjaya..

  10. U-jin says:

    ho…ct meniaga ayam madu eh…best lar…..meh pos ayam tu sikit

  11. nanti kalu jumpe ct lagi, kimsalam yek! mungkin lepas raye baru die sambung blogging..

  12. neezareef says:

    wah..semoga peniagaan ct di bln ramdhan successss..aminn

  13. zh-ena says:

    di rezeki di bulan ramadhan kdg2 kita pun tak jangka hasilnya mcm maner kan..semoga terus maju kak ct

  14. asmieyra says:

    jama tak mjenguk,bz ler,sorry sis yer.. sedapnyer ayam madu..ayam maduni my feberet.. tp kalo bermadu mau hangin…kahakahakkak

  15. asmieyra says:

    minta resepi dia yer sis nnti,..terliur nie..huhu..nak terjah jauh sgt..takakn nak minta pos?

  16. asmieyra says:

    sis, nak minta risik2,ada resepi tak? dah ngidam nak mmkn nie…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s