permohonan maaf

Aku ade berhutang dengan beberapa orang rakan blogger..
Sebelum ni aku ada janji mau kasi barang sama mereka..
tp sampai sekarang aku tak kasi2 lagik..
pasti mereka2 yg terlibat itu ternanti2..

Aku sangat sedey sebenarnya..
sebab barang yg aku nak beri tu dah tak available lagik..
si pembikinnya sudah bersara..
jadi aku perlu mencari alternatif lain untuk menggantikan hadiah itu..

Sori yer korang..
ermm akupn dah lupe senarai penerimanya..
klu tak silap kakyong, cikpid, asmieyra ngan mama uzma..
hadiah sepatutnye ‘kincin’
tp nantila aku pkirkan hadiah ganti yg len..
kot boleh aku cilok je kat kedai hp ayah hahahahaha…

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: aku punye hal :., .: blog n entry :.. Bookmark the permalink.

7 Responses to permohonan maaf

  1. mamamiera says:

    i pon ade hutang kwn nk kasi barang gak..same loh..

  2. Cikpid says:

    ko curik henpon blackberry satu bg adiah kat aku..hahahhaa..

  3. zh-ena says:

    bg hp terus la mcm tu😀

  4. atty's says:

    kalo kasi hp ..je pun okeh ..

  5. mama uzma says:

    hihix pe kak..iena pun masih berhutang hadiah kat org….iena paham…

  6. CuTeMiUt78 says:

    wah.. dah alang2 ko nak mecilok tu kan.. eemmmm beri la hp sorang sebiji yan

  7. Yan says:

    hamboi2…pantng offer.. hp trus korang mintak yerk…dummy hp dapatla.. heheheeh

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s