rumah kedua

Inilah rumah kedua kami sejak sebulan lebey nih..

Balik keje.. amik Qis kat uma mak..
then p kedai..
duk kedai dari kul 730mlm smpai 1030mlm kadang jejak kul 11
Qis pun selalu tido kat kedai..
pastu berangkutla kami anak beranak balik umah..
Esok nye rutin yg same..
seawal 630 kami dah kuar umah..

Weekend..
kalau sabtu hari aku berkerja..
kul 2-3 petang baru masuk kedai
tp kalau aku tak keje..
kul 1 baru masuk kedai..
coz pagi ade budak jaga..
dapatla rest kat umah setengah hari tuk sabtu ngan ahad tu
pastu duk kedai smpailer ke malam..
kadang yg buat letey skit tu pasal Qis mengacau..
dia main simpack la..
dia main duitla
dia main kad topup
bateri, charger
bersepah satu kedai dibuatnyer
hehehhehe


Nilah gaya abg menunggu client sambil mengadap laptopnyer
klu siang.. client tak ramai..
tp kalau malam.. orang mmg tak putus..
jari kite yg nak putus duk menopap..
mujur aku jaga kedai berdua dgn abg..


ni simpack2 baru…


huhuu… one drop perfumepun terselit jugak..
aku jual botol2 jek..
jarang orang beli sekotak


ni antara accessories yg ade.. ade sebahagian lg tapi aku tak snap
hp2 pun aku lupe snap hehehe..
tp tak banyakpun sebenarnye hp yg kami jual..
klu nak trade in hp pun boleh..
tp kene jumpa ayahla..
coz aku tak reti nak letak harga..
orang klu beli hp ngan aku mmg tak dapatler tawar2
coz aku ikut arahan encik ayah..
tp klu ikutkan mmg ayah aku tak amik untung byk..
dapat RM10-20 jadiklah..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AbbiQis :., .: aku punye hal :., .: my biz :., .: My dearest Qistina :., .: Pertalian :.. Bookmark the permalink.

5 Responses to rumah kedua

  1. firahadifa says:

    tahniahhhh .. da ade kedai sendiri

  2. atty's says:

    semoga kedai nya bertambah maju jaya..amin

  3. CuTeMiUt78 says:

    eemmmm ok gak tu yan.. sekurangnya dpt la bantu ayah ko kan.. habis takde ke org lain yg jaga kedai tu

  4. Yan says:

    firahadifa.. bukan kedai saya.. kedai ayahkakty… Amin kak..kak rina.. ade.. tp budak sekolah.. dia baru lepas PMR.. skang dia ponteng sekolah.. tahun depan dia naik sekolah.. takdela pekerja

  5. MaMaSyAzA says:

    semoga kedai dik yan bertambah maju…

Tinggalkan Jawapan

