jom ke zoo

err tarikh sebenar tak ingat.
tp agak lame la..
ms raya lepas..
tupun aku igt pasal sblm p zoo aku singgah beraya uma ct

Lame pic ni bertapa dalam pc..
last week baru upload dlm draft
arini bru nk post cerita

takpe ah layan jekla..
kejakunan adik2 ipar serta anak aku bile masuk zoo

ade rezeki tingin nak bawa ke zoo melaka pulak


Dressing Qis mmg pelik.
topi oren
baju biru
kasut pink..
hahahahha kesian dier..
ummi ni main bedal jek mane sempat..

topi oren tu dah ilangpun skang..
tertinggal kat zoo agaknye


mak usu n pakcik qis lepas gian men beskal


About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: My dearest Qistina :., .: Pertalian :., .: ronda-ronda :.. Bookmark the permalink.

3 Responses to jom ke zoo

  1. MaMaSyAzA says:

    dah lama sebenarnya tak bwk anak2 g jln2..tgk la nanti cuti sekolah…tapi sekrg musim hujan la pulak….

  2. CuTeMiUt78 says:

    wah.. ni zoo johor ke yan… gambo last tu.. batu apa tu

  3. Yan says:

    kak su… yela kak.. dah ujung2 tahun ni mmg musim ujanler jawapnye..kak rina… itu batu bersurat kak.. ahhaha mane ade kan ade rimau dalam tuh hehehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s