Belon-belon

Apesal belon banyak2 ni…

lorr ade budak Qis upenye..

senyum manis bile nampak kamera…

sonot eh dapat belon banyak2???

Ermm ekceli kat opis aku aritu ade kempen anjuran SHE Department
masa perasmian banyakla belon2..
bile abis majlis..
derang bagi2la belon tu..
aku benarnye takut ngan belon
tp mikirkan anak aku nan sorang tu suke..
aku amikla satu gerombolan belon ni haa..

Memang melompat2 keriangan dia tgk belon banyak..

Bile sampai umah..
tali yg diikat pada belon tu terlepas dari tangan Qis..
terus belon tu melekat kat siling..
Qis tak semena2 meraung..
macam kehilangan ape ntah..
aku, abg ngan toknek bantai gelak..
abg jolokkan dgn kayu..
baru dia benti nangis..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Belon-belon

  1. huisssh..tengelam dek belon..ceria aje dia..

  2. sujaihah says:

    banyak nuyerr belon

  3. Ada Ayrissa says:

    anak dara kita takut sbb penah meletop dpn dia..hehehe

  4. CuTeMiUt78 says:

    ahaaaksss.. qis..qis.. budak2 memang gitu kan yan.. mirul klu blh hari2 nak belon

  5. zh-ena says:

    hehehehhehee belon mmg tak dpt dipisahkan dr bdk2 kan..

  6. Yan says:

    mama-miya.. hehehe bile da banyak camtula.. dia plaknye kecik..sujaihah.. hehehe.. percuma..ayrissa.. kite sendiripun takut especially klu dia meletop.. bikin serem..kak rina.. mula dulu qis takut gak.. tp skang bukan men lg..ena.. lagi2 yg kaler maler.. atau berkartun2 tu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s