tak bole 3G daaaa huhuhu

3 malam….. ku mencari mu
3 malam….. hatiku sepi…
dimanakah dikau sayang..
ku ingin lekas kau datang…
Pergh tetibe sentimentel plakkan..
Ingat tak sebelum ni aku penah post entri pasal jualan HP Sony Ericson K770i – cybershot.
Yang dijual pada harga RM475 mase tu..
lepas sebulan ayah turunkan harganye kepada RM445.
tp masih takde orang nak beli..
Bile aku tinggalkan qis kat umah mak..
agak2 klu dah 2 mlm camtu..
kami akan wat video call (3G) guna hp tula..
tak lamepun tak smpai 10 minit..
cume nak tengok muka anak kami (qis)
nak borak ngan dia..
tp biasenye dia akan blur2 bile nampak muka kami dalam hp..
sebab dia igtkan video cam biase aku rakam tula..
biasenye kata mak..
dah lepas kitorang wat video call tuh..
agak2 5 minit camtu dia akan mintak lg..
mintak nak tgk muka ummi-abbi..
manela buleh kecuali nak 3G balik..
dia igt video biase gaknye buleh ulang tayang..
bile takpat tula dia mengarok2.. hehehe
Tapi last week..
ayah da lelong hp tu pada harga RM430..
klu takde gak pembeli..
ayah nak bawa balik..
jual kat branch satu lg..
pasal sane kata ayah laju skit jual2 hp nih..
huhuuu dengan sadisnye aku terpaksa melepaskan hp tu pergi..
sempat sms abg ms tu.
“bang.. tak bule 3G da… ayah dah amik hp”😦
Olehkerana rabu aritu aku ada appointment kat klinik..
so qis tinggal uma mak..
start selasa, rabu, kamis, jumaat
3 malam tanpa qis..
tu yg nyanyi lgu 3 malam tu..
jap lg nak nyanyi lagu 3 mlm tanpa bintang plak (lagu fiq mentor) hahahaha
Xpela layan aksi2 dia bersama doremon, teddy ngan bantal upin ipin ni jekla



gambar diambil sbaik saje qis dan abbi dia balik pasar mlm,,
seronokla tu dapat pow abbi dia (bantal upin ipin)
Ada selingkar kesah ms nak p pasar malam tu
kesah yg diceritakan oleh abg..
pasal malam tu aku malas nak kuar uma
so abg kuar berdua ngan qis..
Abg : Qis nak beli ape kat pasar malam?
Qis : Ummi?
Abg : Ummi tak ikut. Nanti kite belikan ummi meehun. Qis nak meehun?
Qis : tanak.
Abg : abes qis nak ape?
Qis : Mak (Nasi lemak).. Tan Biyis (ikan bilis) Kacanggg.. Maaaaaaaanyakkkkkkkk!! Becar punyerrrrrrr!!
Abg terus ketawa.. pahamla dia Qis nak makan nasi lemak ade kacang banyak.
Tapi penyudahnyer dia bukan makan sangatpn nasi lemak tuh..
dia sibuk same2 perabeh meehun aku.

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AbbiQis :., .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

6 Responses to tak bole 3G daaaa huhuhu

  1. atty's says:

    amboi cerdiknya qis..

  2. sweetfiza says:

    rindu merindu la ni 3 hari yer ..aduiii….x leh tido mlm klu anak takde …hu hu hu…sadiss…..

  3. CuTeMiUt78 says:

    wah.. kemain lagi dak qis sekarang ni ya…

  4. mamamiera says:

    kihkihkihhh.. lawoklah qis..😉

  5. salam yan….ermmm nak lelong ker….umi nak tunggu 6hb 6 ni…kut2 ayah yan bg murah sikit agi kat umi semperna ulangtahun umi kan yan…yan kasi lah discaun lagi.,..insyallah kalau leh kasi murah sikit agi umi nak lah hehehhapa2 pun yan ,selamat menjalani kehidupan bahagia ya

  6. MAMASYAZA says:

    amboi makan pandai qis cakap ekkk, memilih makanan apa yg dia suka

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s