Selamat Hari Pekerja

Ini festime everler aku melalui hari pekerja tp tidak bergelar pekerja

Yeah semalam dah gaji..
Alhamdulillah gaji bulan lepas lebey dari bulan sebelumnya
berkat aku bukak kedai pepagi buta..
aku tak taula kdai topup tempat lain kul bape bukak..
aku seawal jam 7 – 730pg aku dah mula berniaga hehehehe..
orang kata bangun pagi rezeki murah…
sebenarnye bukan ape.. sebab aku pk…
orang selalu pegi keje pagi2 kadang cari topup..
dulupn ms aku keje ofis..
budak2 ni da sebok mintak topup ngan aku padahal waktu tu kedai bukak plg awalpun kul 10.

Plan arini../??
Plan awal sbnarnyer nak balik kg..
tp dek kerana abg still demam..
terpaksalah lupuskan niat tu..
tpi geram jugak tau…
abg demam n tak mau mandi..
aku aritu demam2pun aku mandi..
demam ajekan..
bukan kene campak ke chicken pox ke smpai tak bole mandi..
eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii GERAMMMM

Arini aku nak jumpe si comel aku
sape lg klu bukan budak ni…

Da 4 mlm tinggalkan kt umah mak..
pasal aku n abg demam…
takut dia pun terjangkit same..
semalam mak tepon bitau qis mengamuk2..
mak kata “qis rindu ummi ke?”
terus mak tepon kitorang..
dapat berborak dgn sicomel tu dalam tepon’
tak rase cam bercakap ngan budak umur setaun ++

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AbbiQis :., .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

5 Responses to Selamat Hari Pekerja

  1. Ena says:

    selamat ari pekerja.. :)betul tu.. kekadang awal2 pg org dah cari top up..🙂

  2. MAMASYAZA says:

    selamat hari pekerja, qis ngamuk2 tu rindukan mama n babah dia la tu, tp sekrg ni musim owang demam, takut berjangkit kat budak kecik laks

  3. rynas says:

    selamat hari pekerja yer..tapi isteri tetap kena buat kerja rumah jugak huhuhu

  4. ct rahani says:

    msti qis rindu giler ngan ummi n abbinya tuh.. 4 hari tuh cam 4 tahun kot kak bg dia.. ekeke..

  5. kakyong says:

    yan,dugaan tul kalo demam time dah sarat nih kan…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s