tengah update… tunggu yer senarainya

Ermm aku dalam proses mengupdate balik kesemua peserta2 contest seiras wajah bulan April..
Mungkin makan masa 2-3 hari jugakla pasal aku tak dapat ngadap pc selalu..
pulak tuh aku suke gatherkan sekali ngan link bukan setakat gambar je.. so mmg agak leceh..
aku tak sure berapa anggaran total peserta bulan lepas..

So untuk mereka2 yg dimaksudkan.. mohon bersabar..
dan moga2 ade luck korang bulan ni..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: contest :.. Bookmark the permalink.

5 Responses to tengah update… tunggu yer senarainya

  1. Mak Su says:

    saya tak masuk ni… tapi good luck untuk semua yang masuk contest🙂

  2. Lelord says:

    take ur time…heheheh dengan harapan menang muahahahhaa

  3. Ummi Hanie says:

    hanie masuk tau kak !jgn lupe terjah k…penat mengarang entri tuu…hehehe;p

  4. JuNe says:

    ok…june sentiasa menunggu..wakakaka

  5. Mummy says:

    ok…take yr time…

Tinggalkan Jawapan

