sayur petola same kaho naa pyar hai

Entri arini..
huhu dah petang baru sempat up satu entri..
insya Allah klu rajin… aku up lg satu kang..

Harini aku tak bawa laptop p kedai..
tu pasal aku tak update ape2.. dan tak blogwalking ke mane2..

Aku baru sudah masak..
arini lauk sayur petola tumis air..

(sori gambo hiasan blur2..)

semalam kentang arini petola..
menu air-air jek minggu ni yerk..
supaya cepat sembuh tekak kami anak banak.. heheheh

Jap lg nak sambung update peserta2 contest..
sambil2 ni duk layan tv2..
drama melayu.. kelakar..
siap ade lagu industan dari filem “Kaho na pyar hai” tak silap akula pasal aku pasan tadi ade amisha patel ngan rithik roshan..

tetibe teringat zaman2 layan cite industan.
skang punye filem industan satupun aku tak layan..
takde gengpun satu hal gak..
dulu layan cd ngan geng2 kat U..

ok tu saje nak direpekkan..
see u in the next entry..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: aku punye hal :., .: blog n entry :., .: Hiburan dan Drama :., .: Memori :., .: yummy yummy :.. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s