AFMASUK? = AF8 ketagihan undi..

Kasiankan…
Aku sebenarnye tak setuju langsung ade AFMASUK nih..
bukan pasal aku tak suke shahir..
tp pasal nampak sangat diorang ketagih undian penonton..
mingguan punye undi tak tercapai dek akal..
so buat afmasuk.. dengan harapan orang undi berduyun2..
lagi2 bila ramai yg komen dan komplen bile shahir tersingkir..
dah takde orang nak undi.. sampai masa.. terkeluarla kan..
adeh! mcm baru festime tengok AF jek diorang nih..

Last year dah ade AFMASUK..
this year buat lagik.. huh!
tapi aku rase… mesti shahir atleast dapat no.2 bile final nanti..
macam season2 lepas yg ade AFMASUK gak..

AF2 – Linda diAFMASUK…(kononnye linda ni berbakat sangatla.. padahal sengau huhuhu), final dapat naib juara.
AF4 – Lotter diAFMASUK (klu ikutkan vokal dia tak powerpun.. tp dia disukai ramai sebab jadi pak lawak), final dapat no. 2
AF7 – Aril diAFMASUK (vokal tak seberapa jugak.. tp showmanship dia bagus, dia kreatif dan berani), final again dapat no. 2.

So, dah nampak kan… Shahir konfem dapat tempat punyela final nanti..

Slow giler AF tahun nih.. dah masuk minggu ke-9 baru 1-2 pelajar yg menyerlah.. itupun on n off.. tp yg peliknye aku still layan… hahahhaha

Takpe skang MENTOR dah start..
bes gak layan..
tp awal2 dah kontroversi dah si Mas Idayu ngan Shaq..
dah tau sakit tekak ke vokal rosak ke…
pilihla lagu2 yg slow.. ni lagi nak paksa2 nyanyi lagu2 tinggi.. abes serak/teruk sore budak tu..
Aku suke Ila protege Joe.. untuk kumpulan A la..
tp kumpulan B tak tau lagi sape yg besh.

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: Hiburan dan Drama :.. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s