Andartu Terlampau

Baru2 ni tengok iklan kat tv..
ade filem baru
ANDARTU TERLAMPAU
romantik komedi la kot..
pasal tajukpun dah kelakar.

barisan pelakon pun cam besh2..
cume satu jekla..
heroinnyer tu Haliza Misbun
tp dah dia yg producekan filem tu..
so terima jekla..
huhuhu..

klu nak tengok trailer atau sape2 pelakon dia..
klik link ni

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: Hiburan dan Drama :.. Bookmark the permalink.

6 Responses to Andartu Terlampau

  1. kakyong says:

    ohh ade filem cam ni plak yer…hahaaaa… heroin pun memang andartu..dulu kakyong suka dgn lakonan haliza misbun.. dah lama tak tengok dia blakon drama..

  2. rynas says:

    cam dah tak sesuai dia jd heroin. ni ala-ala filem syok sendirk nie..zaman dia dah berlalu dah wahh gitu!!! tak perlah dh duit diakan ..(ayat nak cover balik)

  3. Diamilikku says:

    hehehheheh…..dia duit banyak tuh…tu yang buat filem nih..tapi kawan2 su kata..erra fazira punya watak dalam citer nih besttttt,…

  4. Yan says:

    kakyong.. erm da lame dia tak berlakon.. klu adepun kuar kat astro tu drama lame2.. yan tak suke sangat ngan dia.. pasal cam sombong.. huhu pepandai jek judge orang ekkrynas – hahaha siap ade ayat cover balik tuh… save bajet ape diri sendiri jadi heroin..diamilikku – a'ah erra fazira bawa watak yg lebey berusia.. andartu jugak kot.. rambut afro.. umur dalam 40an hehe

  5. shi3la says:

    haku tak minat Haliza misbun sebab diyer kakak ipar awie..hahaha bley gitreww…

  6. Yan says:

    bermakna??? sebenarnye tak suke awiela eh

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s