bertudung tp kain singkat.. ape kes?

Selamat Berhujung minggu ye kawan2…
sape2 yg singgah blog aku arini..
terimalah hidangan gambo2 anak daraku ini..
bukan hidang makan yer..
pesal lak ni
masih tak pandai nak tunjuk peace..
jelingan manja gitu
laaa pose pesen ape ni sayang…??
cas comeylah tuh
sopannya anak ummi sorang nih..
asik2 dgn buku upin ipin dia..
Alamak! ni yg kantoi ni…
pakai tudung tp baju gown pendek pulok dah..
hehehehe..
“opssss im sori!!!!”
kata qis sambil tersengih pandang kamera.

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

3 Responses to bertudung tp kain singkat.. ape kes?

  1. rynas says:

    hheheh atas baik punya tutupkan..ala kecik lagi kan Qis kan..kan

  2. kakyong says:

    yan,janji kecik2 dah dimulakan supaya suka pada tudung.. ok dah tu… pasni kena pakai gaun dgn suor ler…anis pun byk gaun dah pendek.. kakyong belasah je pakaikan dgn suor pjg.. janji buleh dipakai…

  3. Yan says:

    rynas.. hehehekakyong… tupun puas pujuk.. kat mulut cakap nak… tp bile pakaikan dia cabut.. ni sebab nak mik gambo baru dia lekat lame skit..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s