Pembantu Kedai diperlukan SEGERA

Aku ambik kesempatan ni nak iklankan tentang jawatan kosong kat kedai aku.
Walaupun aku tau pembaca blog aku ni bukan semenye orang johorkan
atau lebih tepat lagik tinggal kat pasir gudang.
tp incasela..
ade yg terbaca dan kebetulan ade kawan2/sedara mara yg tengah mencari2 keje ke..
bolehla cuba..
hahhh tula bagusnye ade blogkan

Bukan ape.. macam yg korang tau aku skang ni tengah menunggu hari..
So klu aku dah beranak sok, takde orang jaga kedai.
Kesian jugakla kat ayah nak ulang alik Johor Jaya –> Pasir Gudang –> Kota Tinggi..
kalau datang seminggu sekali dua tu takpe lgla..
setakat nak antar order ke..

Runsing plak aku pk.. sape nak jaga kedai..
2 bulan plak tu bukan 2 minggu..

kalau ada yg berkenan tu..
segerala bitau aku eh..
aku ade 2 mgu lg nih..
dah tak lame dah beb..

Akupun bukan nak pembantu yg keje full day 9 pg sampai 1030 mlm..
juz 9pg sampai 5petang jek..
coz malam abg still bole datang tengok kedai..
and ade budak yg sanggup nak keje 5ptg sampai 1030 mlm..
tp dia budak sekolah..
klu dia tak sekolah bolehla jaga dari pg..
24jampun takpe..
psal dia penah masa cuti sekolah tahun lepas jaga kedai 24jam..

Ermm tu jekla kot…
kat fb aku dah upkan da status pasal ni..
tp cam biasekla…
aku klu update status takde orang pedulikpun..
yg balas pn kawan2 aku sorang dua jek
klu org len tu berkoyan2 orang balas.. huhuhu

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: aku punye hal :., .: kesah kedaiku :.. Bookmark the permalink.

One Response to Pembantu Kedai diperlukan SEGERA

  1. Diamilikku says:

    alahh….takde la pulak kawan2 sedara mara area pasir gudang..kalau tak leh jugak nak suggest…hurmmmm…sabar ehh..insya allah..sy doakan yan dapat pembantu yang baik dan boleh dipercayai tak lama lagi…

Tinggalkan Jawapan

