Kalau tak minat bola… Jangan tengok tv!

Dah namepun musim bola

tentunya kat tv duk hidangkan segala macam program yg berkaitan dengan bola..
kartun bola, drama pun pasal bola, upin ipin pun tak ketinggalan dgn tema anak harimau pun pasal bola..
so kalau sape2 yg tak minat bola..
Jangan tengok tv!
Statement dari member abg..
Hek eleh..
apesal lak tak minat bola takleh tengok tv..??
banyak lg program yg boleh ditengok..
ASTRO berapa punye banyak cenel ade..
klu duk johor… cenel singapore/indon pun leh tengok..
takde hal la..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: Kisah dia dan mereka :.. Bookmark the permalink.

5 Responses to Kalau tak minat bola… Jangan tengok tv!

  1. rynas says:

    ya..betul betul setuju sangat. dah namanya pun world cup kan 4 thn sekali..mestilah semua pasal bola. tapi banyak lagi cjanel boleh tgk

  2. MAMASYAZA says:

    akak pun tak suka bola ni tp apakan daya, ami n en. abah dok terlompat2 depan tv…layan jelahhhh, bukan selalu pongggg

  3. kakyong says:

    suami kakyong takde chance nak layan bola.. anak2 dok On VCD/DVD jer… hehheee…

  4. Yan says:

    rynas.. setakat tengok drama pasal bolapun takde hal nak tengok kan.. bukannya jaki sangatpun ngan bola tuh uhuhu.. kak su.. suami klu ade geng.. lagiklaa seronok bersorak kat umah sendiri..kakyong.. lor mmg budak2 hari2 tgk vcd ke?? hehehehe cian yerk kat ayahnyer.. qis ngan abbi dia selalu berebut remote.. sampai qis da pandai sembunyi remote skang..

  5. CuTeMiUt78 says:

    ahahaakss.. ate musim bola kan.. so memang la semuanya citer bola je… betul tu.. klu tak nak tgk bola.. tgk canel lain

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s