Hari bapa tanpa Qis

Semalam Hari Bapa..

Selamat Hari Ayah tuk ayahanda
dan Selamat Hari Abbi tuk asben ai ler..
abg lak ala2 syahdu semalam sebab walaupun kami tak sambut Hari Bapa..
tapi yg penting qis ade… ni qis takde.. tu yg sob sob skit tuh hehehe..

Sabtu lepas.. mak & adik2 ipar aku datang kedai..
mungkin rindu ngan cucu nan sorang (qis)
diorang mintak nak bawa balik qis..
Memandangkan minggu ni aku jaga kedai sorang2..
aku bagila..
pasal klu berdua ngan qis..
payah skit nak wat keje..
mesti nak tutup kedai 2-3 kali..
cume bile dia takde ni..
sunyi skitla.. takde kawan borak..
harapkan blog ngan fb jek..
tupun cam takde orang nak layan aku huhu (cam biasek)

2-3 menjak ni..
aku wat posting without gambar..
maleh nak menggugle apalagi nak menempek..
nape cam mood giler bohsan arini eh..
seb kat kedai sales ok2 jek..
tak merudum cam las week..
aku nak kene target sales ni..
klu tak kurangler gaji aku bulan nih..
nanti bersalin aku takde income..
klu keje opis bulehler dpt gaji ms maternity…

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AbbiQis :., .: aku punye hal :., .: kesah kedaiku :., .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

5 Responses to Hari bapa tanpa Qis

  1. kakyong says:

    yan,koje sendiri cam tu lah..xper. nanti ade la rezeki bb dlm perut… brp hari lagi sblm tiba masa…contest tu.. join jgn tak join.. tgk pujuk kawan utk sponsor hadiah.. hadiah yg betul nanti akan di UP n3 baru…

  2. Yan says:

    insya Allah kakyong.. dalam duk pk lg nih..

  3. rynas says:

    Bila due date yan..macam tak lama jer lagi…hheheh kena kerja kuat ekkk sebelum bersalin

  4. Yan says:

    hehehe… takla kerja kuat sangat.. pasal sales depend on topup jek.. klu takde orang topup.. merudumla huhuu

  5. CuTeMiUt78 says:

    eemmm gitu la adat keja sendri yan..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s