baju raya dah siap!

Yeahhhh!!!
festime aku tempah baju wat raya…
seminggu dah siap tau..
aku antar las week ari sabtu (19hb) malam..
ari jumaat lepas (25hb) dah siap.

ekceli baju ni tempah tuk majlis kawin adik aku..
kebetulan majlisnya masa raya..
so kire sekalilah ni..
baju raya pun yer…
baju tema tuk kawin adik akupun yer..

Mula aku tercarik2 gak sape nak wat baju..
pasal biase time2 camni ramai tukang jahit dah full..
tau2 assistant aku kata mak dia boleh wat..
tapi kena antar cepat
aku bajet mesti lambatla dapat..
kurang2 sebulan..
pasal dia ade tanye aku nak bila?
aku kata tuk raya..

Dapat tayang pose2 Qistina jekla..
memandangkan aku tak muat nak pakai baju tu skang..
hahahaha bajet dah bersalin sok muatla kot baju kurung aku tuh..
sekali ko tak muat…. muahahahahahaa…
mintak2la muat.. fuh fuh..
berazam nak pantang betul2..
festime dulu tu tak berapa pantang..
sebab… FESTIME ler katakan..

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: My dearest Qistina :.. Bookmark the permalink.

8 Responses to baju raya dah siap!

  1. White Girl says:

    Cepatnye baju siap !

  2. huhuhu… baguih la kamu.. tak de le berserabut sgt masa dah nak raya nanti….

  3. Diamilikku says:

    wahhh pantas…saya punya kain duk ada dalam plastik lagi..tak berjahit pun lagi..hahahahha..tapi tema kita sama lah..warna hijau gitu….

  4. tun~teja says:

    Wah Bestnya dah ada baju raya.. Betul yan, dari dalam pantang lah kena jaga. Hehehe. Anyway, breastfeed amat-amatlah bagus untuk cepat menguruskan badan. Teja masa breastfeed Tuah ari tu, memang berat turun banyak sangat. Lepas dia berenti menyusu, berat Teja pun bertambah la sikit demi sikit. Huhuhuhu..

  5. AYU says:

    Wa…cepatnye siap baju raya..brp pasang si anak dara punya baju raya?

  6. 10 says:

    hijau gitu… cepat jugak siap baju… kami dah tempah tp hujung bulan julai nanti baru siap…

  7. CuTeMiUt78 says:

    tema hijao ya yan.. cute qis posing2 gitu

  8. shi3la says:

    mak aii cepatnyer baju raya siap…haku pon dah tak sabor nak melalui proses berpantang kali nie..kali nie nak pantang betul2..dolu maser yg muler2 tak pantang betul2 yerlaaa FESTIME kannnnnnnnn…kahhhhh

Tinggalkan Jawapan

