Komen ilang… ke mane peginyer??

Aku perasan benda ni since semalam..

Bile buka mailbox..
ade 2-3 komen untuk entri terbaru aku..
so aku bcala dulu dari situ..

Tup2 bile aku buka blog..
kat entri aku tu tulis no komen pulok..

itu semalamlah..

Pagi ni plak..
ade beberapa entri yg aku baru nak buat komen balas..
aku selalu camnila..
semalam or dua ari lepas punye entri
baru arini aku akan komen balas..
tup2 tengok..
klu ikutkan ade 12 komen,.
tp bile aku klik nak komen..
aikkk ade 4 jek..
mane pegi yg len???

Ada pulak entri len..
kat situ tulis no komen.
tp bile klik..
terjongol 2 komen dalam tu..
aishhhhhhhh…

Owhh nak SABO aku ehh..
ske2 ati nak sapu komen2 kat blog aku..
musykil tul.
dulu penah gak terbaca entri serupa ini oleh Anje..
tp hak dia.. semuanya ilang..
yg aku ni plak kesnye.. ade yg ilang ade yg kuar…
hmmmm… ko biar betik blogspot..
aku bekhen kang!!!

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: blog n entry :.. Bookmark the permalink.

3 Responses to Komen ilang… ke mane peginyer??

  1. eT says:

    sama la kak kes kite…nnti2 ada la tu kot…

  2. kakyong says:

    uhh.. ramai juga blogger yg komplen pasal kotak komen ni… kenapa ya??

  3. Tun_Teja says:

    aik ye ke? mcm mana pulak kalau tgk kat situ dia tulis 0 comment, bila bukak box comment pun 0 jugak??? HaHaHaHa. (rasa mcm nak lempang laju-laju je kat pengomen ni kan?)

Tinggalkan Jawapan

