Ini bukan minggu gembira kami

Alhamdulillah… aku dah pun pulih dari demam..
cuma batuk2 jek belum ilang..
mmg bekal air masak jek kat sebelah..
tengah2 malam terjaga minum..
klu da teruk sangat batuk baru aku telan ubat batuk..

Yang tak beshnyer
semalam abg bitau diapun rase macam demam..
alamak!

Pagi tadi bangun tido..
aku rase badan abg masih panas..
wlupun dah berpil2 dia telan malam tadi..

Aku kejut abg suh p klinik sementara tengah panas nih..
klu dah kebah.. tak dapat mc..

Skang ni abg masih terbaring..
breakfast pg tadi..
dia makan lontong

aku makan nasi dagang..

tp tekak masing2 rse tak sedap…

lunch beli nasi beriani..

tp dekat kul 5ptg baru kitorang makan..
masih same.. tekak rase tak sedap..
makan tak abispun..
klu tau tadi beli sebungkus jek..

Skang ni klu letak gambo makanan apepun.
semenye tak menyelerakan..
pasal mesti tak berasa ape..

Nampaknya plan nak balik kg (mersing) esok terpaksa dibatalkan..
Klu aku sorang jek demam/sakit.. takpe..
ni abg yg sakit demam.. mmg susahla nak gerak ape lg nak balik kg..
tp ni kira ok lgla demamnye tak seteruk last year..
klu dulu lepak abis..
2 hari asik baring jek..
sampai akupn kene amik cuti jaga dia..
tp bos tak percaya sebab abgkan suami..
takkan suami sakit pn aku kene cuti (kata bos la)
abeh.. nak bangun pn tak larat..
takkan aku nak biar dia kat umah sorang2..

p/s : arini 30hhb April 2010… 4 tahun lepas tarikh ni tarikh kami bertunang.. huhuhu

About ummiabbiqisadhwa

aku.. ummi kepada sepasang cahayamata qis & adhwa. Berangan nak duduk rumah tapi belum cukup kaya untuk itu.
This entry was posted in .: AbbiQis :., .: Memori :., .: yummy yummy :.. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ini bukan minggu gembira kami

  1. get well soon..dan selamat menyambut ulang tahun pertunangan 🙂

  2. MAMASYAZA berkata:

    semoga hubby yan cepat sembuh, sekrg ni mmg musim owang demam..lepas anak, mak pulak, lepas mak, ayahnye pulak. anak2 akak pun baruje okd

Tinggalkan komen